Servicedesk
E-WISE probeert zoveel mogelijk te voldoen aan de wensen en verwachtingen van klanten en cursisten voor PO-Online. Mocht u een probleem ondervinden met een van onze diensten, dan streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Meestal dezelfde dag, uiterlijk binnen 10 werkdagen. Uw vraag of probleem kunt u melden aan onze servicedesk via dit formulier of via ons telefoonnummer: 030 - 26 44 100.
maandag | 08:30–17:00 |
dinsdag | 08:30–17:00 |
woensdag | 08:30–17:00 |
donderdag | 08:30–17:00 |
vrijdag | 08:30–17:00 |
Problemen met inloggen
Heeft u problemen met inloggen? Neem contact op met onze servicedesk.
Klachten
Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn over de afhandeling van uw probleem of de manier waarop u bent geïnformeerd dan horen wij dat graag van u. U kunt schriftelijk een klacht indienen bij de directie van E-WISE, Janssoniuslaan 38-40, 3528 AJ Utrecht, of per e-mail naar: klachten@e-wise.nl
Abonnement beëindigen
Opzeggen kan, met inachtneming van de opzegtermijn, per mail naar: info@PO-Online.nl. De opzegtermijn is tenminste een maand voor afloop van uw abonnementsjaar. Graag onder vermelding van uw naam en adres. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een bevestiging.